Deklaracja dostępności strony kina Kutnowskiego Domu Kultury
Deklaracja dostępności strony kina Kutnowskiego Domu Kultury
Kutnowski Dom Kultury zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej kina Kutnowskiego Domu Kultury https://kinokdk.net.pl/
Wstęp
Kutnowski Dom Kultury (KDK)
ul. Żółkiewskiego 4
99-300 Kutno
Telefon: 24 254 21 37, wewnętrzny 108
E-mail: sekretariat@kdk.net.pl
Deklaracja dostępności strony internetowej została sporządzona zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data publikacji strony internetowej: 25 stycznia 2019 roku
Metoda oceny dostępności cyfrowej: Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniej istotnej aktualizacji deklaracji: 21 luty 2025 rok
Dostępność cyfrowa
Status zgodności:
Strona internetowa kina Kutnowskiego Domu Kultury jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej z powodu poniższych wyłączeń i niezgodności:
Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 roku zostały wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Multimedia opublikowane przed 23 września 2020 roku zostały wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Mapy zostały wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Treści niedostępne:
- Materiały graficzne nie mają tekstów alternatywnych.
- Część elementów na stronie nie jest czytana przez czytniki ekranów.
- Funkcje zmiany skali szarości i podkreślenia linków są niedostępne.
Funkcjonalności strony internetowej:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Na stronie dostępna jest zmiana wielkości czcionki oraz kontrastu.
Dostępność architektoniczna:
Na sali kinowej Kutnowskiego Domu Kultury nie ma na sali miejsc dedykowanych dla osób poruszających się na wózku.
Pozostałe informacje znajdują się w deklaracji dostępności Kutnowskiego Domu Kultury na stronie: https://kdk.net.pl/deklaracja-dostepnosci/
Dostępność komunikacyjno-informacyjna:
Do budynku można wejść z psem przewodnikiem lub psem asystującym.
Na sali kinowej oraz w kasie biletowej Kutnowskiego Domu Kultury nie ma pętli indukcyjnej.
Kasa biletowa: Znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego. Kasa czynna 30 minut przed rozpoczęciem seansu. W godzinach otwarcia instytucji bilety można zakupić w biletomacie znajdującym się przy stanowisku ochrony.
Procedura składania wniosków i skarg
Kontakt w sprawie dostępności
W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt. Osoba kontaktowa: Weronika Robacka
E-mail: weronikarobacka@kdk.net.pl
Telefon: 24 254 21 37
Wnioski lub skargi można również składać listownie na adres:
Kutnowski Dom Kultury
- Żółkiewskiego 4
99-300 Kutno
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.